Големи клиенти премахват рекламите си в Twitter заради туитове, свързани с детска порнография

Говорителят на социалната мрежа заяви, че компанията "има нулева толерантност към сексуалната експлоатация на деца"

29.09.2022 | 16:55 Редактор: Теодора Патронова
Големи клиенти премахват рекламите си в Twitter заради туитове, свързани с детска порнография

Някои големи рекламодатели, сред които Dyson, Mazda, Forbes и PBS Kids, са преустановили маркетинговите си кампании или са премахнали рекламите си от някои части на Twitter, тъй като промоциите им са се появили заедно с туитове, подканващи към детска порнография, заявиха компаниите пред Ройтерс.

Марки от концерните Walt Disney Co, NBCUniversal и Coca-Cola Co, както и детска болница са сред повече от 30-те рекламодатели, които се появяват на профилните страници на профили в Twitter, разпространяващи връзки към неподходящ материал, показва преглед на Ройтерс на профили, идентифицирани в ново проучване за сексуална злоупотреба с деца онлайн от групата за киберсигурност Ghost Data.

Някои от туитовете включват ключови думи, свързани с "изнасилване" и "тийнейджъри", и се появяват заедно с промотирани туитове от корпоративни рекламодатели, установи прегледът на Ройтерс. В един от случаите марката обувки и аксесоари Cole Haan се появява до туит, в който потребителят казва, че "търгува с тийнейджърско/детско" съдържание.

В изявление говорителят на Twitter Селесте Карсуел заяви, че компанията "има нулева толерантност към сексуалната експлоатация на деца" и инвестира повече ресурси, посветени на безопасността на децата, включително откриване на нови позиции за писане на политики и прилагане на решения. Тя добави, че Twitter работи в тясно сътрудничество със своите рекламни клиенти и партньори, за да проведе разследване и да предприеме стъпки за предотвратяване на повторното възникване на ситуацията.

Twitter отказва да коментира обема на съдържанието за възрастни в платформата.

Все пак реакцията на рекламодателите представлява риск за бизнеса на Twitter, който генерира повече от 90% от приходите си от продажба на дигитални реклами на марки, които искат да продават продукти на 237-те млн. активни дневно потребители на услугата.

Четете повече по темата в investor.bg

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК