Дигиталното търсене на модни и луксозни марки се очаква да нарасне от сегашните си ниски нива и да доведе до допълнителни продажби за индустрията, които могат да достигнат 50 млрд. долара до 2030 г., твърди Morgan Stanley.
"Развитието на метавселената вероятно ще отнеме много години. Въпреки това незаменимите токени (NFT) и социалният гейминг (онлайн игри и концерти, посещавани от аватарите на реални хора) представляват две по-краткосрочни възможности за луксозните марки“, допълва той.
Според Morgan Stanley незаменимите токени и социалният гейминг могат да разширят пазара, на който оперират луксозните групи, с повече от 10% за осем години и да подкрепи печалбата на индустрията преди данъци и лихви с около 25%.
Четете повече по темата в investor.bg.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Бюджета на държавата, на НЗОК и на ДОО вече са внесени в НС
ЦСКА 1948 не успя да победи последния Добруджа
Седмичен любовен хороскоп за 8 - 14 декември
Възрастен мъж е починал след падане от тераса в Стара Загора
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
УМБАЛ „Лозенец“ с безплатни кардиологични прегледи за жени от 15 до 19 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Компактна и ярка: Hubble снима блестяща синя галактика
SpaceX ще построи две стартови площадки за Starship на Кейп Канаверал
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Rheinmetall: В преговори сме с всички европейски и натовски партньори за договори - Част 1
SOFIX достигна до нов 17-годишен рекорд от 1112,91 пункта
Владимир Путин нареди незабавно преструктуриране на руската икономика
Китайски изтребители прихванаха японски F-15 край Окинава