Spotify пусна своя услуга за подкаст абонаменти в Съединените щати, давайки на създателите на съдържание повече възможности да печелят пари, предава Ройтерс.
Това се случи само седмица, след като стрийминг гигантът Apple обяви собствен абонамент за подкаст услугата си.
Spotify например инвестира значително в технологии за своя инструмент "Streaming Ad Insertion” и чрез придобиването на компанията за рекламни технологии Megaphone за 235 млн. долара, пише Investor.bg
Новата абонаментна функция на Spotify се предлага през Anchor – платформата ѝ за създатели на съдържание. Това ще позволи на подкастърите да отбелязват кои епизоди да са само за абонати и да ги публикуват в Spotify и други платформи, обяви компанията.
Spotify ще пусне функцията с 12 различни подкастъри, включително NPR, а в следващите месеци ще я отвори и към още създатели на съдържание.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Вода от розмарин и как помага тя на косата?
По-устойчиви доставки на лекарства: Съветът на ЕС подкрепи новия регламент за критичните медикаменти
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Учени разгадаха мистерията на радиационните пояси на Уран
ЕС отстъпи: Бензиновите и дизеловите двигатели няма да бъдат забранени
Телескопът Hubble е заснел отново междузвездната комета 3I/ATLAS
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Рискуват ли потребителите при пазаруване с чатбот?
Мерц предотврат крах на правителството с одобрение на закона за пенсиите
Капацитетът за възобновяема енергия в Китай расте трикратно за последните пет години
Финансовият директор на "Фантастико": Най-голямото предизвикателство ще е преходният период към еврото