Spotify харчи милиони, за да разшири каталога си

Музикалната стрийминг услуга продължава насочването си към подкастите

31.03.2021 | 18:25 Редактор: Жаклина Иванова
Spotify харчи милиони, за да разшири каталога си

Музикалната стрийминг услуга Spotify обяви, че е придобила Betty Labs – компанията зад фокусираното в спорта аудиоприложение Locker Room, а с тази сделка се опитва да ускори насочването си към аудио съдържание, предавано на живо, предава Reuters.

Новите базирани на глас платформи, включително социалната мрежа Clubhouse, се радват на бърз растеж в последните месеци по време на пандемията на Ковид-19. 

„Създатели на съдържание и фенове искаха формати с предавания на живо в Spotify и ние се вълнуваме, че скоро ще пуснем такива за стотиците милиони слушатели и милионите създатели в нашата платформа“, коментира Густав Сьодерстрьом, главен директор Проучвания и развитие в Spotify.

Същевременно Spotify продължава насочването си към подкастите и похарчи стотици милиони долари, за да разшири каталога си.

Четете повече по темата в investor.bg. 

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК