fallback

Youtube отчете огромен ръст в областта на свързаните телевизори

Компанията залага на нови рекламни инструменти в отговор на тази тенденция

11.03.2021 | 11:57 Автор: Ралица Братанова

Тъй като повече хора прекарват много време в дневните си, стриймвайки филми и сериали по време на пандемията на Ковид-19, се наблюдава огромен ръст в областта на свързаните телевизори. А Google иска да се възползва от този растеж чрез YouTube, пише CNBC.

Главният продуктов директор на YouTube Нийл Моън ще разкрие на рекламодателите как са се развили нещата в платформата през последната година в рамките на годишната среща на ръководството на Бюрото за интерактивна реклама, пише Investor.bg.

Пандемията доведе до бум в стрийминг сектора, от което спечелиха компании като Roku и играчът в областта на рекламните технологии The Trade Desk. EMarketer прогнозира, че през 2020 г. разходите за реклама на свързани телевизори са достигнали 8,11 млрд. долара, а през 2024 г. ще са 18,3 млрд. долара. Но макар гледането да е нараснало значително, eMarketer твърди, че през повечето време хората стриймват съдържание без реклами на платформи като Netflix, Disney+ и Amazon Prime Video. Това дава възможност на YouTube да каже на рекламодателите, че имат възможност да достигнат до стриймващите телевизионно съдържание през нейната платформа.

YouTube твърди, че зрителите ѝ гледат все повече на телевизори. По думите ѝ 120 млн. души са гледали YouTube или YouTube TV на телевизионни екрани през декември 2020 г., когато са прекарвали повече време у дома. Моън коментира пред CNBC, че през март миналата година бройката е била 100 млн.

Докато гледането се пренасочва, подобна промяна се наблюдава и при рекламните бюджети. Моън твърди, че през последната година все повече рекламодатели и купувачи на рекламни пространства са започнали да осъзнават как се променя медийното потребление, тъй като са "преживели същото в собствения си живот“.

Снимка: Bloomberg LP

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback