Няма нищо по-хубаво от това човек да направи правилния избор и нищо по-трудно от това да го открие. Opel Insignia предлага немалко възможности в тази посока, независимо дали става въпрос за варианти, двигатели, модификации или козметични изпълнения. Ако говорим за Insignia седан, оборудвана с 2.0-литров турбо двигател с 250 кс и 4х4 задвижване, изникващите въпроси са много, но могат да бъдат сведени до един – защо?
Защото концепцията за четирицилиндров двигател с турбокомпресор е устояла на ерозията на времето и 250 кс са предостатъчни за всичко. В комбинация с четири задвижващи колела, Insignia се превръща и в идеално теглещо средство. Но не това е главната идея на Opel.
Смисълът на точно тази модификация е в сдържаността, която липсва в топ версията OPC. Под капака има 250 кс, но никой никога няма да разбере това, освен ако не се порови в каталозите на Opel или не се усъмни в емблемата Turbo на задния капак. Печелите сигурност, отлично сцепление, гъвкавост, удоволствие зад волана, но губите ниския разход на дизеловите двигатели. Двулитровият дизел със 163 кс впрочем, се превръща в доста голям конкурент на бензиновата конфигурация. Той също се предлага с 4х4, мощността му е абсолютно удовлетворяваща, а разходът значително по-малък.
А истината може би е съвсем друга. Дизелът не е способен да даде това вътрешно удовлетворение, че се намирате в най-мощната 4-цилиндрова Insignia. И това да е известно само на вас.