Twitter използва новия си етикет "манипулирана медия" за ретуит на Тръмп

Видеото показва Джо Байдън по време на негова реч в Канзас Сити, която е била редактирана

10.03.2020 | 16:30 Редактор: Ралица Братанова
Twitter използва новия си етикет

Twitter Inc. използва новия си етикет "манипулирана медия" за първи път за видеоклип на кандидата за президент на демократите Джо Байдън, който беше препубликуван от президента Доналд Тръмп.

Видеото, публикувано в събота от директора на социалните медии в Белия дом Дан Скавино, показва Байдън по време на реч в Канзас Сити, Мисури, в която той каза думите "Извинете. Можем само да преизберем Доналд Тръмп", предават от Ройтерс, цитирани от Investor.bg.

Пълното изречение на Байдън, което беше отрязано в клипа, беше "Извинете. Ние можем да преизберем Доналд Тръмп само ако се ангажираме с този кръг тук. Трябва да бъде положителна кампания, така че се присъединете към нас".

На 5 март Twitter въведе новата си политика, която етикетира туитове с променени или синтетични носители, като така наречените "deep fake" новини (новини със силно променено, фалшифицирано съдържание - бел. ред.) или повече ръчно редактирани видеоклипове.

Етикетът дебютира в неделя следобед, но Twitter заяви, че не се появява, когато хората търсят туита или са щракнали върху него, а само когато е видян в т. нар. таймлайн. 

Говорител на Twitter заяви, че компанията работи по поправяне на проблемите.

Компаниите за социалните медии са подложени на натиск заради политиката им, която допуска подвеждаща или невярна информация в техните платформи преди президентските избори в САЩ през ноември, в които Байдън и сенаторът Бърни Сандърс се борят да станат кандидат на демократите за отстраняване на републиканския президент Тръмп.

Снимка: Andrew Harrer/Bloomberg

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК