Японските автоконцерни залагат на малки електромобили 

Едно- и двуместни коли демонстрират oт Toyota и Nissan

23.10.2019 | 17:27 Редактор: Ивет Арабова
Японските автоконцерни залагат на малки електромобили 

Японските производители на автомобили все повече се обръщат към малките електромобили за къси разстояния. Докато световната автомобилна индустрия залага на електрически автомобили с по-дълъг пробег поради по-строгите регулации за вредните емисии, японските автомобилни производители като Toyota и Nissan ще демонстрират прототипи на едноместни и двуместни електрически превозни средства (EVs) с ограничени максимални скорости на автосалона в Токио Tokio Motor Show, който се открива в четвъртък, предава Ройтерс.

Японската стратегия е в контраст с тази на General Motors, Volkswagen и други корпорации, които се фокусират върху традиционни леки автомобили, включително SUV, за да се конкурират с най-продавания електрически автомобил - Tesla Model 3, информира Investor.bg.

Honda Motor също преследва стратегията „по-малкото е по-добро" със своя лъскав четириместен E-Model. Автомобилният производител планира да го продава в Европа и Япония на начална цена от около 32 000 долара, поставяйки го в ценовия диапазон на Tesla Model 3 с цена от около 39 000 долара.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК