Как Lamborghini се размина със закриването си?

За щастие, идеята на легендарния Лий Якока остана нереализирана

20.10.2019 | 17:50 Редактор: Ивет Арабова
Как Lamborghini се размина със закриването си?

Вероятно сте чували, че развитието на легендарната италианска марка Lamborghini не винаги е вървяло по ноти. В историята си тя понася доста удари, като един от най-странните епизоди е свързан с компанията Chrysler. Той едва не довежда до закриване на производителя на спортни коли, предава Automedia.bg.

Тази история е от времето, в което Lamborghini е собственост на Chrysler. Тогавашният шеф на американската корпорация - знаменитият Лий Якока, известен като "антикризисният мениджър", за малко не закрива марката. Малко преди това, Chrysler е купил фалиралия италиански производител за смешите 25 млн. долара, като нищо не предвещава подобно развитие на нещата.

Първият резултат от поглъщането на бранда е екстравагантният концепт Lamborghini Portofino. Той е показан на автосалона във Франкфурт, където предизвиква сензация, защото едва ли в историята на марката има Lamborghini, което толкова да не прилича на Lamborghini. Проблемът е, че американците бързат да се похвалят с новата си придобивка и при създаването на концептуалния модел използват готови от по-рано разработки.

Още по темата четете на Automedia.bg.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК.