Как BMW се възползва от бума на джиповете?

От началото на годината концернът е продал 1,39 милиона автомобила

09.09.2019 | 23:20 Редактор: Юлия Христова
Как BMW се възползва от бума на джиповете?

Германският автомобилен производител BMW продължава да се възползва насред общия спад на индустрията от силните силните продажби на своите градски модели SUV. Миналия месец компанията е продадела 157 889 автомобила от основната си марка, с 4,1 процента повече, отколкото година по-рано, обяви този понеделник в Мюнхен листнатият на Dax концерн преди началото на автомобилното изложение IAA, пише investor.bg.

Отговорни за ръста са по-специално SUV моделите, от които BMW е продала с една трета повече спрямо година по-рано. "Нашите нови модели X са много популярни сред клиентите", заяви директорът по продажбите Питер Нота. Градските джипове представляват почти половината от продадените автомобили на BMW.

На най-важния единичен пазар Китай BMW също расте силно – с повече от 10%. Въпреки това продажбите на електрифицирани превозни средства в момента намаляват, свивайки се със 7% през август в сравнение с преди година. От началото на годината спадът е от три на сто до 80 526 броя.

От началото на годината BMW е продала 1,39 милиона автомобила  за първите осем месеца, това е с 1,9% повече от миналата година. По този начин концернът от Мюнхен успява да съкрати разликата спрямо конкурентния Mercedes-Benz на Daimler Group. Конкурентният производител продаде до края на август 1,50 милиона автомобила - с 0,7 процента под продажбите от предходната година.

Филиалът на VW компания Audi е продалла 1,21 милиона автомобила през настоящата година и по този начин изостава явно от конкуренцията.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК