fallback

Изкуственият интелект се оказва най-полезен в маркетинга

Най-малко ефективен е за здравеопазването и образованието

26.04.2024 | 11:51 Автор: Беатрис Младжова

Все повече професии използват изкуствения интелект в работата си. В проучване, озаглавено "Икономическият потенциал на генеративния изкуствен интелект", се предоставят значителни възможности за оптимизация и иновации чрез AI.

Най-много ползи ще има в маркетинг сферата. Изкуственият интелект ще се използва за създаване на персонализирани кампании, генериране на креативно съдържание и проследяване на ангажимента на клиентите, в сферата на продажбите AI може да генерира потенциални клиенти, да прави квалификация и да завършва сделки.

За момента най-малко ефективен може да бъде в сферите на здравеопазването и образованието. Темповете на промяна и адаптация към технологиите предвещават, че световната икономика може да бъде изправена пред икономически и трудови предизвикателства. Между 400 и 800 млн. души могат да бъдат засегнати от автоматизацията след 5 години. AI на работното място се използва най-много в САЩ и Китай.

Вижте повече във видеото, подготвено от ководещия на "България сутрин" Иван.

fallback
Още от България сутрин
fallback