Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в Комисията за защита на потребителите (КЗП) в периода между 22 декември 2018 г. и 1 януари 2019 г., съобщиха от пресцентъра на КЗП, като се позовават на председателя на комисията Димитър Маргаритов.
При кампаниите за намаления е некоректно търговецът да обяви отстъпка "до -50 процента" например, когато тя се отнася само за единични бройки в обекта, пише Investor.bg
Извършителите на такава нелоялна практика се наказват с най-високите глоби, които КЗП може да налага - до 30 хил. лв. при първоначално нарушение, а при повторение в рамките на една година - до 50 хил. лв.
При забавени доставки на покупки от електронни магазини потребителят следва да отнесе претенцията си към търговеца, дори вината да е на куриера, посочват още от КЗП.
Снимка: Pixabay
Дъщерята на принцеса Шарлийн е коледен ангел в снежнобяла рокля на рождения си ден
Крайнодясната партия "Алтернатива за Германия" се готви за власт
4 зодии, които ще се издигнат над баналностите през 2026 г.
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
Кои са професиите за които работодателите дават тлъсти заплати?
Европол предвижда война между роботи и хора до 2035 г.
Поскъпнали ли са двойно зъболекарските услуги?
ВКС с решение: Eвропрокуратурата правилно е разследвала Портних
Крахът на империята Лукойл
Законодателите на ЕС обмислят облекчаване на капиталовите правила за покритите облигации
Инфлационните очаквания във Великобритания се охлаждат от двугодишния връх
Руски банкер: Путин има пари да финансира войната в Украйна с години
Камен Илиев: Огромни са рисковете от космическите отпадъци