Лице в лице с "Топлофикация София": Открити приемни за гражданите

Ще разясняват фактурите, ще дават съвети за оптимизация на разходите

02.06.2025 • 10:16 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger
Какви са възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение.
Какви са възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение.

"Топлофикация София" отваря мобилна приемна, насочена към надграждане на комуникацията с клиентите и улесняване на достъпа до услугите ѝ.

Целта е да се осигури по-близък и директен контакт с потребителите, като експерти от дружеството ще бъдат на място, за да съдействат по административни и технически въпроси, да дават консултации и да приемат сигнали и предложения от гражданите.

Инициативата стартира на 5 юни 2025 г. от 16 до 20 ч. пред НДК, като останалите локации ще бъдат в парка "Света Троица", в ж.к. "Люлин" 8 (в района на магазин БИЛА), пред метростанция "стадион Васил Левски", в парк "Младост 3" и Северен парк в ж.к. Надежда.

Графикът на посещенията ще бъде публикуван предварително на сайта на дружеството и Facebook страницата.

Всяка седмица, в рамките на три дни (четвъртък, петък и събота), мобилният екип на дружеството ще бъде на различна локация, като ще е на разположение на гражданите в пиковите часове, за да достигне до максимален брой хора.

Във фокуса на мобилната приемна ще бъде популяризирането на всички електронни услуги на дружеството, в това число и новото мобилно приложение "Моето топло", през което вече клиентите могат да плащат сметките си бързо, лесно и удобно. Екипът на "Топлофикация" ще е на разположение и на по-възрастните клиенти, които имат желание да го ползват, но изпитват затруднение при неговото сваляне и регистриране. На място могат да покажат как на практика работи приложението и неговите функционалности.

Какво плащаме при изравнителните сметки

Други акценти ще са въпросите, свързани с фактуриране, изготвяне на сметки, ползите от преминаването към електронна фактура, услугата месечна равна вноска, съвети за оптимизация на разходите, подпомагане на клиенти с ограничен достъп до дигитални канали и др. Мобилният екип ще се опита максимално точно да изясни какво представлява Изравнителната сметка, Обща фактура, как се изготвят и от кого, каква е разликата между тях, сроковете, в които те излизат, както и сроковете за възражения по тях.

"Топлофикация София" ЕАД като топлинен счетоводител ще разясни на клиентите и възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение на топлинната енергия (топлинни разпределители, апартаментни топломери, водомери за топла вода) с такива с функция за дистанционен отчет, което трябва да стане до 31 декември 2026 г.

"Инициативата е израз на ангажимента ни да водим дружеството към по-високи стандарти на прозрачност и откритост. С тази стъпка показваме, че не просто говорим за обслужване, ориентирано към клиента, а го реализираме на практика. Мобилната приемна е инструмент за открит диалог и реално присъствие в ежедневието на хората“, коментира Петър Петров, изпълнителен директор на "Топлофикация София" ЕАД.

Изнесената приемна е част от политиката на "Топлофикация София" за повишаване на клиентската ангажираност и удовлетвореност и ще бъде реализирана отново през септември, преди началото на отоплителния сезон.

Снимка: Димитър Кьосемарлиев (Bulgaria ON AIR)


  • Последни
  • Четени
България виж всички Виж всички
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички