Helpbook: Поръчах и платих стока, която така и не получих

Молбата е КЗП да провери случая

10.11.2023 | 22:40 Редактор: Анисия Иванова
Helpbook: Поръчах и платих стока, която така и не получих

Наш потребител е изпратил оплакване до КЗП чрез платформата на Helpbook.info. Касае се поръчана и заплатена стока, която така и не получил.

Ето и подробностите от сигнала: "Поръчах онлайн от Емаг и заплатих с карта (прилагам снимка на фактура) панталон на стойност около 80 лв., който не пристигна на посочената дата за доставка: 02.11., нито след това, куриерът изобщо не се е свързвал с мен. Освен това, вече няколко дни - от миналата седмица насам - целодневно звъня на националния телефон на Емаг и линията автоматично ме изхвърля със съобщение "обаждането приключи" още след първия сигнал свободно. Телефонната линия на Емаг не е действаща и клиентът няма начин да се свърже с тях. Като допълнителна наглост спрямо клиентите, роботът, който отговаря през чат на сайта на Емаг, насочва клиента да се свърже по телефона, а телефонът не работи, както вече споменах. Тази подигравка с клиентите говори много лошо за тази компания. Прилагам фактурата си и моля КЗП за спешни мерки да ми се върнат парите, писах също и имейл до Емаг, на който не получавам отговор, на практика не ми дават възможност да ги информирам, че отказвам поръчката и си искам парите обратно в най-кратък срок".

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Снимка: HelpBook