Питане в Helpbook: Защо ЦГМ таксува "Зелена зона" извън работно време?

SMS-ът е бил пуснат в 7:08 ч. сутринта и приет от системата

18.07.2023 | 22:23 Редактор: Анисия Иванова
Питане в Helpbook: Защо ЦГМ таксува

В платформата на Helpbook.info получихме сигнал от наш потребител, който е пряко засегнат от системата за таксуване с плащане за престой в Зелена зона в София.

Авторът на сигнала ни пише, че е изпратил SMS от личния си телефон до номер, който е посочен за целта, което се е случило около 7 часа сутринта и получил обратен отговор, че е заплатил за паркиране до 09:32 ч., за което е приложил и снимков материал. След това направил проверка в сайта на ЦГМ и с изненада разбрал, че времето на действие на "ЗЕЛЕНА ЗОНА" в работни дни е в часовия диапазон от 08:30 до 19:30 часа. Оттук следват няколко логични въпроса, на които настоява да получи бързи отговори, а именно:

"Защо, при положение че съм изпратил SMS-а извън времето на действие на "Зелена зона", Центърът за градска мобилност ме таксува за платено паркиране?

- Защо, при положение че съм изпратил SMS-а извън времето на действие на "Зелена зона", Центърът за градска мобилност не ми върна съобщение, че на 14.07.2023 в 7:08 ч сутринта е неработно време за "Зелена зона" и че от сметката ми не са взети пари за паркиране, както например съм получил такова съобщение на 7 ноември 2020 г. (прилагам снимка).

- Имам ли право да не помня работното време на "Зелена зона"?

- Имам ли право, въпреки че не си спомнях работното време на "Зелена зона", въпреки това да изпратя SMS до 1303?

- Защо Центърът за градска мобилност ме таксува до 09:32 ч., при положение че изпратих sms-a в 07:08 ч., a 1 SMS дава право на паркиране за 1 час? Тоест в моя случай времето за паркиране би трябвало да изтече в 08:08 ч., като 08:08 ч. продължава да е извън времето на действие на "Зелена зона", което започва в 08:30 часа!

- Кога и как ще ми върнете парите, които днес буквално откраднахте от мен по гореописания начин?

Снимка: Helpbook