Инфлуенсъри да снимат влогове и по този начин да рекламират туризма в столицата. Това предвижда комуникационна стратегия на София като туристическа дестинация.
Те ще трябва да правят кратки видеа и снимки за своите канали и тези на общината - Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn. Подборът на инфлуенсърите ще става на база аудитория, история и най-вече дали се вписват в целите за популяризиране на София, пише "24 часа".
Темите ще бъдат четири - храна, пътуване, красота, спорт. Една от идеите е световноизвестни готвачи и български звезди да създадат българско меню. Тя можело да се популяризира с филм, който да се излъчи по National Geographic, Netflix или други медийни канали.
Снимка: Димитър Кьосемарлиев (Bulgaria ON AIR)
Новият график за движение на влаковете влиза в сила
Петима задържани в Германия, подозират ги, че са планирали нападение на коледен базар
Безпилотни прехващачи в Украйна, но картечниците остават ключови на бойното поле
Френски маникюр за празниците - актуални предложения
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Честваме паметта на светите мъченици Тирс, Левкий, Калиник, Аполоний, Филимон и на други мъченици
Идват коледните банкети: Как да се забавляваш, без да рискуваш кариерата си?
До дни ще се родят първите бебета, създадени с помощта на изкуствен интелект
Какви защити имат евробанкнотите и как да разпознаем истинските?
Броят на чужденците в Европа се увеличава, нужни са за работна ръка
Ръководството на лекарския съюз получи мандат да подпише нов рамков договор за 2026-2028 г.
Baidu запълва празнината, която Nvidia остави на пазара на AI чипове в Китай
Cartier е новият Rolex за поколението Z благодарение на Тейлър Суифт
Парижкото споразумение за климата навърши 10 години, но мисията е далеч от изпълнена