Опашки и напрежение и в търговските центрове часове преди Коледа. Магазините бележат ръст в оборотите, а търсещи подаръци все още не липсват.
Стотици потребители избраха днешния ден за купуване на подаръци - както онлайн, така и във физическите магазини. Алекс също е оставил тази задача за последния момент.
Докато едни предпочитат да купят подарък, други залагат на сантименталните жестове, но времето не винаги стига за това.
Бисерка има собствен бизнес и продава ръчно изработени бижута. Наблюдава сериозен ръст на продажбите през последните няколко дни.
"Направи ми впечатление, че всяка следваща година все повече и повече хора пазаруват в последния момент. Подозирам, че причината е забързаното ежедневие и фактът, че сме така в мол - много магазини на едно място, по-голям е шансът да купиш повече подаръци за всички. Винаги съм била на мнение, че покрай Коледа хората са склонни да дават повече пари, коментира Йоана.
Вижте повече в репортажа на Михаела Златкова.
Снимка: БГНЕС
Мъж е в болница след побой от 73-годишен в Казанлък
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Вода от розмарин и как помага тя на косата?
По-устойчиви доставки на лекарства: Съветът на ЕС подкрепи новия регламент за критичните медикаменти
Минимално инвазивна естетика - с нарастваща тенденция
Учени разгадаха мистерията на радиационните пояси на Уран
ЕС отстъпи: Бензиновите и дизеловите двигатели няма да бъдат забранени
Телескопът Hubble е заснел отново междузвездната комета 3I/ATLAS
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
Радев отличи огнеборци и доброволци, участвали в овладяването на пожари през лятото
Финансовият директор на "Фантастико": Най-голямото предизвикателство ще е преходният период към еврото
ЕК глобява платформата X със 120 млн. евро заради нарушаване на правилата за прозрачност
Кристиано Роналдо инвестира в стартъпа Perplexity AI
Netflix купува Warner Bros. в мегасделка за 72 млрд. долара