Остава само седмица до празника на любовта Свети Валентин и по този повод, националният авиопревозвач “България Еър” дава началото на кампанията “Любов от пръв полет”, с която ще зарадва всички, които искат да изненадат своята половинка и са влюбени в пътешествията.
В периода на кампанията всеки, който закупи двупосочен самолетен билет по всяка от директните дестинации на “България Еър”, може да резервира втори билет за същия полет с 50% отстъпка.
Кампанията започва на 7 февруари и ще продължи до 20 февруари включително. Изборът от дестинации за романтично пътуване е повече от голям. Всеки, влюбен в пътешествията, може да подари на себе си и половинката си незабравими спомени и приятни емоции с пътуване до вечния град Рим или до романтичния Париж, където да да се наслади на гледката от Айфеловата кула. Празникът може да се превърне в незабравим и с разходка из величествената Прага или с пътуване до някоя по-екзотична дестинация като Лисабон или Палма де Майорка – това са само част от всички красиви места, които всеки може да посети изгодно заедно с любимия си човек, благодарение на февруарската промоционална кампания на “България Еър”.
Всеки пасажер може да резервира своите места чрез обаждане или e-mail до Центъра за обслужване на клиенти на авиокомпанията, във всеки от офисите и представителствата й в България и чужбина, както и от турагентската мрежа. Промо билетите от кампанията трябва да бъдат използвани за пътувания, които са започнали до 30 юни 2022 година.
Всеки гост на „България Еър“ има възможност да се възползва и от допълнителни услуги, с които празникът на влюбените ще започне още по време на полета. В цената на всички самолетни билети, са включени 1 бр. ръчен багаж до 10 кг, 1 дамска чанта/лаптоп, вкусен кетъринг на борда, както и безплатен check-in.
Промоционалните условия са валидни за закупуване на самолетни билети и в бизнес класа, където пасажерите могат да се радват на повече уединение, приоритет при чекиране и качване в самолета, един допълнителен багаж, достъп до бизнес салоните на летищата и изкушаващо четиристепенно меню. За всеки закупен двупосочен билет в бизнес класа, през периода на кампанията, можете да резерирате втори с 50% отстъпка.
В условията на динамичната ситуация “България Еър” се грижи за спокойствието на всеки свой пътник, предоставяйки гъвкави възможности на всеки да отложи пътуването си при необходимост и да ползва билетите си на различна дата или до различна дестинация без такса. В допълнение към това националният превозвач е осигурил и най-високите хигиенни и организационни мерки – част от тях е и дезинфекцията на самолетите с модерна UV технология, която унищожава всички вируси и бакерии от повърхностите в самолета. Повече подробности за “България Еър” и промоцията “Любов от пръв полет” може да откриете на www.air.bg.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Черната златка унищожава овощните градини в България
Кметът на Враца ще съди протестиращи за издевателство над семейството му
Задържаха над 17 килограма марихуана в Любимец
Напрежение в НС: Белобрадова даде за подпис оставката на Желязков
Жълт кантарион – действие и приложение и лекарствени взаимодействия
Гастропареза след вирусна инфекция
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Телескопът Hubble е заснел отново междузвездната комета 3I/ATLAS
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
Германските фабрични поръчки скачат заради 87% ръст в транспортния сектор
Разочароващите прогнози тласнаха акциите на HPE надолу
Цената на петрола се стабилизира сред двудневния ръст*
Икономическата тежест на едно заболяване