От Helpbook: Пратка забавена 3 месеца, пълно безхаберие от "Български пощи"

Обслужването е безобразно, къде да подам жалба, пита потребителят

01.10.2021 | 23:18 Редактор: Анисия Иванова
От Helpbook: Пратка забавена 3 месеца, пълно безхаберие от

В сигнал в платформата Helpbook.info подробно се запознахме с тегобите на наш потребител по получаването или по-точно неполучаването на дълго чакана пощенска пратка. През юни поръчал от сайт в чужбина. След няколко дни поръчката пристига в България и оттам следите се губят в продължение на три месеца. Въпреки положените усилия да получи адекватна помощ от служителите в "Български пощи:, което продължило с месеци, така и не станало ясно как и защо доставката се загубила. Получава я едва в края на септември.

"Успях да получа пратката си, но тя вече не ми е нужна. За мен е абсурдно единственият начин да получа пратка, адресирана до мен, (независимо дали за нея е заплатено, или не, в случая тя беше предплатена) да бъде чрез постоянно следене от моя страна какво се случва с нея. От "Български пощи" не се свързаха с мен нито веднъж и ако не бях проактивна, никога нямаше да получа пратката с товарителница, както няма да получа и втората си пратка поради неспособността на "Български пощи" да я проследят.

Намирам обслужването, което получих за безобразно, както и това, че на сайта на "Български пощи" няма адрес, на който мога да подам писмено оплакване", завършва нашият потребител.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК


4
0 rate up comment rate down comment 0
Юлия
преди 2 години
3. На 01.10 пак им звънях да попитам защо още не е пристигнала пратката? Отговорът беше- пътува към Вас, ще получите смс. Това е пълно безобразие и безотговорност. Защо трябва да се задържат и след това да се освобождават от получателя пратки, на които няма наложено мито?!! На този въпрос отговорът от митници беше, че всички пратки от Америка, независимо от стойността им се задържат на митница и получателя трябва да ги освободи! Ако изобщо разбере, че са там!! Това е пълно безумие! Все още чакам Сигнализирай за неуместен коментар
3
0 rate up comment rate down comment 0
Юлия
преди 2 години
2. На 20 септември пратката се оказа на митницата а София. Звъннах на телефона, който ми даде служителката от пощата. След продължително звънене ми отговориха. Поатката беше на митница още. Попитах защо? Защото трябвало да я освободя, въпреки че не дължа мито! Изпратили били някаква бележка, но сигурно не сме я получили. Такава бележка не е изпращана, според мен изобщо, тъй като ако беше- щях да я получа. След като се обадих и оставих телефон, казаха че я изпращат и до 2-3 дни е при мен Сигнализирай за неуместен коментар
2
0 rate up comment rate down comment 0
Юлия
преди 2 години
1. Пратка от Америка изпратена през юни все още не е получена. Пратката е изпратена от наш приятел- частно лице. Проследява се до България, до Терминал 1 на летище София. От там следите се губят и никой нищо не знае и не иска да окаже никакво съдействие за намирането и. След многократни опити да бъде получена информация в БГ пощи, на което служителките отговаряха, че нямат представа и трябвада чакаме, се намери една, която се досети, че трябва да погледне дали не е задържана на митница. Сигнализирай за неуместен коментар
1
2 rate up comment rate down comment 0
анонимен
преди 2 години
Проследяване има до България, след което следите се губят.. Служители на български пощи редовно крадат пратките и си поделят парите - ОПГ. Изчезвали са ми лекарства за болното ми дете и какво ли още не. Трябваше да се скарам с началничката, че да доставят нещо обратно. Малките им заплати не ги оправдава. Вече не поръчвам от тях. Сигнализирай за неуместен коментар