Някои дискотеки не затвориха, питат каква е разликата между тях и хипермаркетите

Наложените по-строги мерки срещу Ковид-19 не бяха изпълнени

08.09.2021 | 10:11 Редактор: Искра Ангелова
Някои дискотеки не затвориха, питат каква е разликата между тях и хипермаркетите

Наложените преди ден по-строги мерки срещу коронавируса не бяха изпълнени, въпреки проверките на полицията и здравните власти. Три от нощните клубове в Пловдив обявиха предварително, че ще продължат да работят въпреки забраната за работа след 23 часа.  

Минути след това в един от тях, в район "Тракия", бе извършена полицейска проверка от двама служители на реда с патрулна кола. Тя приключи с предупредителен протокол, а след това заведението започна да допуска клиенти.  

Около полунощ с полицейски бус пристигна и втори екип проверяващи - четирима полицаи и двама служители на здравната инспекция. Втората инспекция продължи около час и приключи с констативен протокол, а заведението продължи работа до малките часове на нощта.

"Съставиха констативен протокол за неспазване на заповедта за ограничено работно време и поискаха до дни да представим документи за имунизацията на персонала и категоризацията на заведението", уточни салонният управител Венета Райнова.

"Те сега ни затварят без абсолютно никаква алтернатива. 200 души в заведение, което може да се контролира и да се спазват всички мерки,  не е нещо по-различно от 200 души в хипермаркет", каза управителят на клуба Радослав Чилингиров, цитиран от БНР. Той изрази готовност да въведат и достъп чрез сертификат за ваксиниране, PCR тест или документ за преболедуване.

За клиентите, предимно младежи, не се изискваше носенето на маски, а напълно ваксинираният персонал носеше такива. Сред тях имаше и хора, дошли не само да се забавляват, а да подкрепят исканията на собствениците на нощните заведения.

Другият нощен клуб в близост не работеше, но се очаква да бойкотира забраната в четвъртък, тъй като работи само в края на седмицата. 

Снимка: Димитър Кьосемарлиев/ Bulgaria ON AIR

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК