Helpbook към БДЖ: Защо се пропуска ранен влак от Перник към София

Два сигнала към превозвача, постъпили в платформата на Investor Media Group

27.09.2019 | 14:30 Редактор: Анисия Иванова
Helpbook към БДЖ: Защо се пропуска ранен влак от Перник към София

През изминалите няколко дни от постъпилите сигнали в платформата на Helpbook.info се открояват два, касаещи БДЖ и Изпълнителна агенция "Железопътна администрация“.

В края на август националният превозвач се присъедини към платформата на Investor Media Group, за да поддържа максимално открита комуникация със своите клиенти и призова да се изпращат сигнали, за да може бързо да се реагира на тях.

В първия сигнал наш потребител разказва за преживените неволи поради пропуски в разписанието на влак от Перник към София:

"Многократно, откакто е актуално новото разписание, сутрин влакът в 7.20 ч. за София не се изпълнява поради технически причини. Недоумявам как само този влак в точно този час все има техническа неизправност, а всъщност в този час-пик е един от най-необходимите за пътуващите по линия Перник-София. Сутрин времето на всеки е ценно, дали за сън, или за навременно пристигане на работното място.

Майка съм на 2 деца и сутрин бързам да ги отведа навреме на ясла и градина, за да мога да се кача на влака в 7.20 ч. Но на касите ми съобщават, че такъв влак няма да има, препращат на следващия в 7.42 ч. Това са 22 мин., в които майката на тези две деца чака безсмислено и безцелно на гарата, защото от дружеството не са изпълнили задълженията, които имат с обявеното разписание.

Тези две деца можеха да спят 22 минути повече, а майка им можеше да стигне навреме на работа. Разберете, че тази честа отмяна на влака точно в този час нарушава плановете на много хора. Не само на пътуващите, но и на техните семейства. За тази кратка работна седмица влакът беше отменян веднъж (на 25 септември), миналата седмица - два пъти, по-миналата - веднъж и т.н. Това не прилича на технически причини, а на системно недоглеждане на разписанието.

В тази връзка, моля да бъде спряна тази честа отмяна на влака в 7.20 ч. в час-пик или да бъде направена корекция на разписанието с предходния на 7.00 ч. влак или на следващия в 7.42 ч. Благодаря предварително за разглеждане на казуса на стотиците, пътуващи пътници във влака на 7.20 ч. за София“, пише нашата потребителка.

Във втория сигнал друг наш потребител иска разяснения какво се е случило с влак, в който са пътували родителите му и задава въпроса защо никой от пътниците не е получил информация за състоянието на превозното средство:

"На 20.09.2019 г. родителите ми пътувах с влака от Карлово, който спира в Сливен в 15:13 ч. След като успешно се качват на него и правят прекачване в Зимница за Варна, БВ 8651 спира в нищото. Локомотивът започнал да пуши някъде. Не е дадена информация нито къде са, нито какво се случва. Часът е 18:30. Пристигат линейка, полиция и пожарна, пътниците се паникьосват от липсата на информация. Успешно се взима решение, че ще ги извози друг влак. Часът е почти 21. Защо не се дава информация и как ще се възстанови причиненото неудобство?! Възрастни хора, деца.. Гладни и жадни. Срамота...“, възмущава се нашият потребител.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да дадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Снимка: Helpbook