Най-специалният празник: Именикът Йордан, за когото дигиталната реклама е всичко

Навлизането на технологиите няма как да замени работната ръка, смята експертът

06.01.2024 | 18:51 Редактор: Вяра Димова

Йордан Романов е една от младите надежди на България в дигиталната реклама. За него Богоявление е най-специалният празник.

"Кръстен съм на дядо ми Йордан, който е мотивацията ми за нещата, които правя и с които се развивам", сподели той.

И именно с тази мотивация създава свой бизнес в сферата на дигиталния маркетинг.

"Работата ни като дигитални експерти е страшно динамична. Носи ни много удовлетворение, когато имаме успешни кампании. Организираме хора, техника, сценарии, постинг планове. Когато всичко това се направи качествено, резултатът се вижда в много кратки срокове. Най-щастливи ни правят доволните клиенти", каза Йордан.

В нея обаче често има и разочарования.

"Всеки ден имаме грешки, които трябва да поправяме. Това, което ни прави успешни, е да се справяме с малките спънки и да продължаваме напред, с по-успешни и по-добри кампании", посочи именикът.

Йордан е убеден – навлизането на технологиите със сигурност няма как да замени работната ръка.

"Ние работим с над 10 изкуствени интелекта. Адаптираме в нашата работа и новите, които излизат. Оптимизират се процесите", обясни той.

Йордан споделя с усмивка, че колкото и да ги улеснява в работата, изкуственият интелект не може нито да пресъздаде истинските емоции, нито пък да празнува Йордановден.

Вижте повече в репортажа на  Благовест Илиев.