Ако обичате да пийвате всеки уикенд и с нетърпение чакате петъка, за да разпуснете с чашка в ръка, имаме лоша новина за вас. Алкохолът освен че влияе зле на черния дроб и на фигурата ви, може да ви състари бързо с няколко годинки. Ето и как го прави и кои алкохолни напитки е хубаво да избягвате или драстично да намалите.
Бира
Ако сте любител на бирата, трябва да намалите темпото, защото бирата е основната причина да имате подпухнало или подуто лице. Пенливата напитка съдържа както захар, така и сол, които допринасят за подуването на корема.
Бяло вино
Обичате да пийвате чаша бяло вино вечер? Изследване, публикувано в трудовете на американския университет "Браун", установява, че дори консумирането на малки количества бяло вино може да увеличи шансовете ви за развитие на розацея, състояние на кожата, което причинява зачервяване и видими кръвоносни съдове по лицето.
Червено вино
Червеното вино може и да има някои ползи за тялото, но определено не е приятел на кожата ви. Ако като цяло кожата ви е по-уязвима и сте предразположени към обриви, пиенето на червено вино може да ги изостри, поради естествената захар, която се съдържа в напитката.
Четете цялата статия в tialoto.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Земетресение с магнитуд 4 в района на остров Крит
Европол разби престъпна мрежа за изпиране на криптовалути
Тръмп ще пропусне първия мач на САЩ на мондиала
Свършва горивото в Крим, съобщават за недостиг в Русия
Салмонелоза и как да я избегнем?
5 гинекологични симптома, които не бива да игнорираме
Случайни находки при образни изследвания – кога се налага проследяване?
Пациент премина през каротидна ендартеректомия при запазено съзнание в УМБАЛ „Лозенец“
Седмица в астрофотографията: От съединението на Венера и Юпитер до космическите облаци
Как се е появил полът: AI моделира интимния живот на първите животни на Земята
Нова генна терапия за аутизъм показва обещаващи резултати
Лунен метеорит разкрива историята на три древни сблъсъка
Мачовете по ТВ днес (12 юни)
Корея победи Чехия след обрат в мач от първия кръг в група "А" на Мондиал 2026
Без ток във Варна на 12 юни 2026
Времето във Варна на 12 юни 2026
Честваме паметта на преподобния Онуфрий Велики
"Кока-Кола ХБК" инвестира над 4 млн. евро в нов водопровод за жителите на Волуяк и Костинброд
Тръмп обещава, че сделката с Иран е почти готова, след като се отказа от нови удари
Украйна затяга примката около Крим, прицелва се и в блокада в Азовско море
Петролът поевтинява, след като Тръмп заяви, че споразумение с Иран е близо*