Модната линия на Риана и LVMH претърпя провал

Дейността на базираната в Париж Fenty ще бъде "сложена на пауза“

11.02.2021 | 16:30 Редактор: Ралица Братанова
Модната линия на Риана и LVMH претърпя провал

LVMH, собственикът на бранда Louis Vuitton, и музикалната звезда Риана решиха да сложат на пауза нейната модна линия Fenty по-малко от две години след пускането ѝ. Новината беше обявена от френския производител на луксозни стоки, цитиран от Ройтерс.

В изявлението си LVMH посочва, че дейността на базираната в Париж Fenty ще бъде "сложена на пауза“ в очакване на по-добри условия – рядък провал за модната група, която преминава през коронакризата по-добре от повечето си конкуренти, пише Investor.bg.

Певицата и LVMH създадоха модната марка Fenty през лятото на 2019 г. Това е едва вторият път, в който френската група създава бранд от нулата, тъй като изглеждаше, че има по-голямо търсене на съвместна работа на луксозни марки и знаменитости.

LVMH не разкрива какви са причините временно да спре работата, но след големия старт и дебютната колекция марката не набра особена популярност и не проведе големи събития дори преди кризата Ковид-19.

Търговското издание WWD, което първо съобщи новините, че марката е спряна, заяви, че основните служители остават в централата в Париж, за да прекратят останалите операции.

Освен това LVMH разкри, че фондът за дялово инвестиране L Catterton, който е свързан с групата, е взел дял от Savage X Fenty, линията за бельо на Риана.

"LVMH и Риана потвърждават амбицията си да се концентрират върху растежа и дългосрочното развитие на екосистемата на Fenty, фокусирайки се върху козметиката, грижата за кожата и бельото", допълва групата.

Fenty, чиято марка носи името на певицата Робин Риана Фенти, трябваше да надгради съвместната работа на LVMH и звездата в областта на козметиката, като предложи пълна гама от дрехи, обувки и аксесоари.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК