fallback

Starbucks последва Coca-Cola, спира всички реклами в социалните медии

Причината е разпространението на речта на омразата

29.06.2020 | 12:00 Автор: Тодор Петров

Starbucks е поредната компания, която обяви, че преустановява рекламите си във всички социалните медии, на фона на нарастващите критики срещу платформи като Facebook, че не успяват да контролират речта на омразата и заблуждаващото съдържание, съобщава Bloomberg.

"Ще замразим рекламите си във всички социални медийни платформи, докато продължаваме вътрешните дискусии с нашите медийни партньори и с организации за граждански права в усилията да спрем разпространението на речта на омразата", се казва в изявление на компанията от неделя. 

От Starbucks добавят, че вярват, че трябва да се направи повече, за да се създадат добри и приобщаващи онлайн общности. Нарастващ брой компании, включително Hershey, Coca-Cola, PepsiCo и Honda Motor, обещаха да преустановят рекламите си във Facebook, повишавайки натиска върху главния изпълнителен директор Марк Зукърбърг да направи повече за ограничаване речта на омразата.

Facebook обяви в петък, че ще започне да маркира всички публикации, свързани с изборите, с линк, насърчаващ потребителите да разгледат новия информационен център на гласоподавателите, като в същото време разширява забраната си за речта на омразата в рекламата.

Четете повече по темата в Bloombergtv.bg

Снимка: Bloomberg

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Любопитно
fallback