Американски търговци: "Черният петък" вече не е толкова определящ

58% от потребителите в САЩ заявяват, че ще пазаруват

24.11.2017 | 15:03 Редактор: Ивайло Николов
Американски търговци:

Почивните дни около Деня на благодарността са началото на празничния шопинг-сезон. Успехът на "черния петък" през годините кара търговците да удължават периода с оферти. 

Този уикенд 58% от потребителите в САЩ заявяват, че ще пазаруват. Това е повече спрямо миналата година.

Въпреки че все още образуват опашки, оказва се, че "черният петък" е изгубил от чара си. Според експерти това се дължи на размитото някогашно ограничение от 24 часа. 

Днес търговците вече рекламират и "малката събота" и дори "кибер-понеделника". 

Вижте повече във видеото!