България сутрин

Всеки делник от 9:30 часа
още

Максим Бехар: 25г след 1989 бизнесът е много по-развит и социално отговорен

Пазарът е динамичен, бизнесът търпи развитие всеки час

10.11.2014 | 11:22 Редактор: Ирина Георгиева
Максим Бехар: 25г след 1989 бизнесът е много по-развит и социално отговорен

25 години след 10 ноември 1989 година, българският бизнес е много по-развит и социално отговорен. Това заяви журналистът и PR специалист Максим Бехар в Сутрешния блок на България Он Ер. Според него въпреки всичко обаче преходът не е приключил, защото това е едно постоянно развитие и промяна. Пазарът е динамичен, бизнесът търпи развитие всеки час, защото се пренесе в интернет, допълни Бехар. 

Максим Бехар смята, че 25 години след падането на Берлинската стена, бизнесът значително е "пораснал", но е нужно да гледа още по-отговорно и да насочва силите си главно към образованието и здравеопазването. PR специалистът изтъкна, че България е с доста по-нисък стандарт спрямо другите страни от централна и източна Европа и зле организира публичните си средства. Държавата трябва да е партньор на бизнеса, подчерта Бехар. Според него през последните 25 години се е променило и мисленето на предприемача. 

"През последните 10 години социалните мрежи преобърнаха всичко с главата надолу, защото предоставиха много повече информация, много повече знания, много повече примери как се прави добър бизнес. Българският предриемач няма нищо общо с това, което беше преди 10 години. Той е много по-развит и социално отговорен. Много по-добре ориентиран къде да инвестира, как да инвестира и къде не, защото кризата 2008-2009г. също отрезви много хора, които си мислеха, че всичко е позволено и всичко, което хвърчи се яде и може да се инвестира и един вид печелим, защото един вид ние сме в ЕС и сме се качили на една друга степен." - коментира Максим Бехар. 

Чуйте:


Максим Бехар е български журналист, бизнесмен, дипломат и PR експерт. Журналист 1981–1995. От 1994 г. е изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc. Kомпанията е в областта на публичните комуникации и контактите с медиите в България.