Преди 11г. MySpace отказал два пъти да се слее с Facebook

През 2004г. Зукерберг предложил да купи компанията за 75 млн. долара

16.12.2015 | 08:46 Редактор: Ирина Георгиева
Преди 11г. MySpace отказал два пъти да се слее с Facebook

Всеки знае, че Facebook е една от най-големите компании в света в момента, пише Geeky Gadgets. Компанията се оценява на над 300 млрд. долара, а потребителите й са над 1 млрд. души. Това е много! Това е целта, която всяка компания иска да постигне.

На 15 декември се появи интересната информация, че през 2004г. Facebook е търсил начини да привлече капитал и не веднъж, а два пъти MySpace е отказал да купи компанията. Изпълнителният директор на MySpace Крис ДеВолф се е срещнал с основателя на Facebook Марк Зукерберг, за да обсъдят сливане. Зукерберг предложил да купи компанията за само 75 млн. долара. Отговорът е бил не, очевидно.

Близо година след разговорите News Corp плати 580 млн. долара за MySpace. Тогава ръководителите на социалните мрежи се срещат отново - този път Зукърбъг предлага оферта за 750 млн. долара. ДеВолф отново отказва. 

През 2006г., както знаете Facebook прави пробив "до небето". През 2007г. Microsoft купува 1,6% от Facebook за 240 млн. долара, с което Facebook се оценил на 15 млрд. долара. По това време анализаторски фирми потвърдиха, че Facebook привлича два пъти повече трафик от MySpace. MySpace бързо се превърнал в динозавър. Днес на MySpace се гледа несериозно, а от друга страна Facebook е част от ежедневието. Само, ако MySpace имаше машина на времето.