Холивуд посрещна вселената Star Wars за премиерата на Епизод 7

Стари и млади звезди минаха по червения килим

15.12.2015 | 07:57
Холивуд посрещна вселената Star Wars за премиерата на Епизод 7

Стари и млади звезди на Star Wars минаха на 14 декември по червения килим в Лос Анджелис за световната премиера на най-новия епизод на Star Wars/Междузвездни войни: Силата се пропужда, съобщава Ройтерс. Филмът бе показан в три отделни киносалона на бул. Холивуд – Dolbi, Chinese и El Capitan.

Сред първите, които го гледаха бе режисьорът на Епизод 7 Джей Джей Ейбрамс, заедно със създателя на епопеята, Джордж Лукас и актьора Харисън Форд / който от 40г. е в ролята на Хан Соло/, Питър Мейхю /Чубака/, а също и Антъни Даниелс, който играе C-3PO във всички седем епизода.

Трикратно номинираният за Оскар Макс фон Сюдов, който е в ролята на Лор Сан Тека бе попитан дали е вярвал някога, че поредицата ще бъде обичана толкова много.

„От самото начало мислех, че това е прекрасна идея, развивана по толкова интересен начин. Защото е забавна и някак си образователна – учи младите хора за важните неща в живота.

Надявам се, че новата част от историята ще продължи да го прави, защото младежите трябва да има в какво да вярват“, каза той.

Още по темата

Действието в новия епизод се развива 30г. след „Завръщането на джедаите“. В него се появяват отново старите герои: Люк Скайуокър /Марк Хамил/, принцеса Леа /Кери Фишър/ и Хан Соло /Харисън Форд/ се връщат в „една далечна галактика“.

Новите образи на Рей /Ридли/ и Фин /Джон Бойега/ водят младото поколение, което трябва да реши конфликтите от миналото.

Disney пази внимателно подробности от сюжета на „Силата се пробужда“. Тайната предизвика лавина от спекулации, особено за съдбата на Скайуокър, който не присъства в трейлърите и постерите, с които се рекламира новия филм.

Освен очакванията на феновете, огромният интерес към филма предизвика корекция на прогнозите – от 170 млн.долара на 220 млн.долара бокс офис само в САЩ и Канада – ниво, което досега не е постигано никога досега през декември. Рекордът е на „Jurassic World“ с 208,8 млн. долара през юни.

Disney плати 4 млрд.долара за Lucasfilm и Star Wars през 2012. Само от мърчандайзинг сега може може да спечели 5 млрд.