fallback

Достъпен лукс от Ребека Минкофф и в Хонконг

Rebecca Minkoff отвори първия си магазин в Хонконг

16.04.2015 | 14:40

Когато излезе за пръв път чантата The Morning After на Rebecca Minkoff през 2005, веднага бе забелязана в ръцете на безброй звезди - от Рийс Уитърспун до Блейк Лайвли. И се появиха хиляди имитации.

"Исках да си направя свой бранд, защото исках да предложа красиви чанти, които се забелязват", казва нюйоркската дизайнерка Ребека Минкоф.

"Тогава "The Bag" стана хит, но беше с много лога и излезе от мода за няколко седмици. Реших да направя чанта, за която жените да не харчат цяло състояние и да могат да носят и в следващите сезони".

Ребека Минкофф отвори магазин в Хонконг - в Ocean Terminal в Tsim Sha Tsui.

До 2г. планира да отвори 4-6 магадина в Китай и Хонконг.

 

Интервю на дизайнерката Ребека Минкоф в студиото в Хонконг на Bloomberg TV с Енджи Лау

 

Като говорихме тук преди да дойдете в студиото, всички жени се развълнуваха като разбраха. Кой не обича аксесоарите?! Защо сега и защо

Сега е идеалният момент. Имаме огромен рийч на китайски потребители, хора от Хонконг. Тези хора искат чанти. Виждаме, че си поръчват от нашия сайт.

 

Така че беше време да се преместим и да отворим магазин тук.

 

Някои казват, че Хонконг е най-наситеният ритейл пазар. Всеки международен брад присъства тук. Много дизайнери има. Не мислите ли, че малко сте закъснели?

Не. Искахме да си отворим магазина в Ню Йорк и да видим как реагират клиентите, какви са им навиците.

Отворени сме от седмица тук и клиентите гласуват ДА.

Много е хубаво.

 

Още по темата

Какво купуват? Кое е момичето на Rebecca Minkoff и какво купува в Хонконг.

Тя е романтичка от центъра. Малко бохемка, малко рокенрол. Обича кросбоди, това е номер едно продажба.

Момичетата от Хонконг са умни и хубави. Затова искам да им дам нещо на добра цена и с високо качество.

 

Цената е много интересна.

Ние продаваме достъпен лукс.

Нашите момичета искат високо качество. Красива кожа. Но цената, която могат да си позволят. Цената, която няма да ги затвори в къщи до края на седмицата.

 

Да говорим за Лин Крофърд, защото за мнозина дизайнери като Виктория Бекъм, Джей Крю също има капсули в колекцията. Фърлин Крофърд и Лин Крофърд. Каква част от това е проверка за вас. Учихте ли се от тях, преди да отворите магазин тук?

Имаме контакти с Лин Крофърд от известно време. Невероятен партньор е. От страна на клиентите има голям интерес към стила 360 на бранда.

Важно беше.

Така че да имаме нейн магазин тук е ключ към успеха.

 

Да говорим за успеха. Току-що отворихте магазин в TST - много е скъп! Ако сте забелязали.. Защо там и как е наемът? Как ще печелите? Очаквате ли печалба в първата година?

Избрахме района, защото смятаме, че идеалният шопинг хъб с туристи от цял свят, включително и континентален Китай.. оп, чантата падна! .. И от Хонконг.

Ясно е, че това е селектирана група от хора, които харесват всички брандове там. Решихме, че това е нашият район.

Що се отнася до наема, имам късмет, че като дизайнер няма нужда да се занимавам с тези дребни детайли. Това прави моят брат и съосновател и главен изпълнителен директор.

Той се тревожи за наема и печалбата.

Оставил ме е да правя красиви чанти.

 

Добре, но брат и сестра трябва да си говорят за бизнес.

Говорим за бизнес.

 

Още по темата

Става дума за по-широка стратегия за Китай, нали?

Да. Планираме до 2г. да отворим 4-5 магазина в Китай. В Хонконг и континентален Китай.

 

Не се ли тревожите малко за забавянето в Китай? Нали говорим за глобално възстановяване, но то е още в началото си. Има опасения от дефлация. Вероятно вашата чанта утре ще бъде по-евтина или пък клиентите няма да я искат.

През 2008 имахме такива опасения от страна на всичките ни ритейлъри.

Тогава свалихме цените и клиентите ни бяха доволни.

Тогава отбелязахме ръст от почти 500%. Това беше през рецесията.

Защото клиентите казаха - благодаря, че ни чухте, че разбрахте, че не печелим колкото преди и че намалихте цените.

Не се тревожим, защото сме го преживели и оцелели.

Последният път това мина много меко.

Определено се чувстваме подкрепени от клиентите.

 

Тук имате една чанта, която е почти икона - ето тази. Какво правите като чанти -икони за Азия?

Винаги обичаме да правим нещо, което е подходящо за новата година.

През януари-февруари имаме червено.

Знам, че нашето момиче обича гъвкавостта и да може да я използва дълго време.

Това означава, че не бива да е твърде модна.

Хем да е модерна, хем да може да се носи дълго време.

Никога не го забравям.

fallback
fallback