fallback

Наредби срещу игрите в Китай: Xbox

Реакциите на китайските потребители на отпадането за забраната върху конзоли

29.09.2014 | 12:35 Автор: Виктория Крумова

Енджи Лау: Ед, пред какви предизвикателства са се изправили производителите на конзоли на китайския пазар?

Едмонд Лококо: Здравейте. Изглежда, че едно от най-големите предизвикателства пред производителите на конзоли е регулацията на заглавията от китайското правителство. Днес, когато Xbox стартира продажбите си, има само 10 достъпни заглавия, които са на пазара. И нито едно от тях не е сред Топ 10 на игрите от американския пазар. Например, заглавия като Halo, Call of duty, Destiny – типът игри, които запалените геймъри наистина искат и наистина сформират продажбите на конзолата, тук не са достъпни. Вместо тях имате на разположение някои местни игри като Naughty Kitties или пък международни заглавия, които обаче са без насилие - Zoo Tycoon. Ако няма добри игри, хората няма да купуват конзолата.

Енджи Лау: Да, Naughty Kitties срещу Halo. Това наистина е интересно. Колко голям може да бъде Китай като пазар? Имам предвид, че най-популярните игри няма да се продават там, но все пак те имат своята затвърдена позиция, нали така?

Едмонд Лококо: Китай е един голям и развиващ се пазар. Има очакван скок на пазара с 39% или 18 милиарда долара тази година. Това са предимно онлайн игри и същевременно мобилни приложения. При липсата на конзоли, хората, които искат да играят видео игри, отиваха онлайн, а сега се насочват към мобилни телефони и теблети. Въпросът е, колко от този пазар могат да спечелят конзолите. Анализаторите с които ние говорихме са на мнение, че това ще са едва 5% от общия пазар.

 

fallback
fallback