fallback

General Motors се изтегля от Европа до края на 2015 г.

Акцентът на компанията ще падне върху развиването на марките Opel и Vauxhall

06.12.2013 | 12:56

General Motors ще изтетли Chevrolet от Европа до края на 2015 г., пише британското издание Autocar. Решението е част от плана на американския концерн да се концентрира върху другите си две европейски марки Opel и Vauxhall, които в последните няколко години губят позиции на пазара.
 
“Увереността ни за бъдещето на Opel и Vauxhall расте. Фокусираме усилията си в тези две марки в Европа”, коментира Стивън Гърски, заместник-председател на Управителния съвет на General Motors. Според информацията решението няма нищо общо със сътрудничеството на General Motors и Peugeot.
 
“На практика спираме компания, която имаше 1% пазарен дял в Европа. Подобни финансови резултати са напълно неприемливи”, допълва Гирски.
 
“Chevrolet бележи спад в последните няколко години. Изтеглянето на марката от Европа няма да окаже негативно влияние върху присъствието на GM, като концернът ще се концентрира напълно в развиването на Opel и Vauxhall. Ще се погрижим за клиентите си в Англия и Континентална Европа. Ще предлагаме части за моделите на Chevrolet в следващите десет години, а сервизирането на колите ще е обезпечено в следващите две. През това време ще организираме дилърите на Opel и Vauxhall, които ще поддържат колите на Chevrolet в техните сервизи”, уверява говорител на General Motors.
 
Голяма част от дилърската мрежа на Chevrolet е съвместна с Opel и Vauxhall, което ще облекчи клиентите, въпреки изтеглянето на марката от европейския пазар.
 
Всичко това ще позволи на General Motors да реорганизира операциите в южнокорейските си заводи, които произвеждат 90% от европейските модели на Chevrolet. Очаква се продукцията да бъде пренасочена към по-стабилни пазари, като този в Русия, например.
 
Новите модели на Chevrolet ще продължат да се продават в Европа в следващите две години, за да се изчерпат складовите наличности.

fallback
fallback