fallback

Carnival Corporation ще похарчи 2,3 млрд. долара за гориво през 2013

Най-голямата круизна компания планира разрастване в Азия.

25.11.2013 | 12:27

Най-голямата круизна компания Carnival Corporation в световен мащаб работи усилено по разрастването си на азиатския пазар, става ясно от репортаж на Bloomberg. Амбициите на Carnival са да привлече все повече малди потребители от поколението Y.

Според предварителните прогнози през 2013 Carnival Corporation  ще похарчи 2,3 милиарда долара за гориво. Компанията обслужва средно по 10 милиона пътници годишно. За световния лидер във водния туризъм работят 91 хиляди души на 102 кораба. Услугите  на Carnival Corporation са разпределени в над 10 бранда. Сред тях е Princess, наричан още "Корабът на любовта" и най-големият лайнер с планетариум на борда Queen Mary II.

Carnival Corporation оперира основно в два сегмента – Северна Америка и Европа, Австралия и Азия.

Компанията е основана преди 41 години с един кораб втора ръка и гориво, достатъчно за еднопосочно плаване  от Маями до Сан Хуан. И инциденти не липсват- плавателният съд засяда още на първия курс.

През последните години компанията успява да се превърне в най-голeмия куизен оператор като придобива местни конкуренти.

fallback
fallback