fallback

Lufthansa: ЦИЕ най-бързоразвиващият се регион в Европа

Александър Толвет, главен мениджър на Lufthansa за България

01.11.2015 | 21:01

Интервю на Александър Толвет, главен мениджър на Lufthansa за България за Александър Богоявленски за предаването Авиошоу.

 

Още по темата

45-годишната история на Луфтханза/Lufthansa в България започва на 2 април 1970 година с един полет седмично с Боинг 727 със 100 от Франкфурт до София, всеки четвъртък. 45 години по-късно седмичните полети между Германия и България са вече 73 и никога не са спирали.

Сега освен до Франкфурт, авиокомпанията лети и до Мюнхен, а след като Луфтханза купи Austrian Airlines, увеличи пазарния дял на групата в България През 2015 се подновиха и полетите с друга дъщерна компания - Swiss - от София до Цюрих.

Авиокомпанията изпълнява полети от София до най-важните си хъбове: Франкфурт, Мюнхен, Виена и Цюрих. Като мрежова авиокомпания тя „залага на трафика към хъбовете и планира да анализира плановете си за Германия“, каза Толвет.

„Нови възможности могат да се открият през новият ни нискоразходен превозвач, който ще се роди от сливането на Germanwings и Eurowings. Така че най-вероятно ще гледаме в тяхна посока, когато обмисляме връзки с други градове в Германия. В момента обаче нямаме такива планове“, каза А.Толвег.

 

Още по темата

Lufthansa работи в ожесточена конкуренция от много страни, сред които представителят за България на първо място посочи „нискоразходните превозвачи, от България, Македония, Косово, Румъния“.

Собствените й нискоразходни компании като Eurowings, за която очаква нови самолети, иска да станат „третия най-голям лоу-кост превозвач в Европа“ по „върху южните и югозападно европейските туристически дестинации“.

„При това много скоро. В това отношение растем много бързо“, каза Талвег.

 

Понижаване на разходите и повишаване на качеството на услугата е решението, което компанията е избрала, за да отговори на конкуренцията по далечните дестинации

„Защото ако разликата между нас и близкоизточните превозвачи по отношение на разходите е прекалено голяма, то това няма да е устойчиво за нашето развитие в дългосрочен план“.

Централна и Източна Европа – най-бързоразвиващите се региони в Европа

През 2014 година авиокомпанията е превозили 750 000 пътници в групата, съобщи Талвег, отбелязвайки резултата като „много сериозен растеж“.

„България играе важна роля. Не сме най-големи, колкото Румъния, Прага или Варшава, които са по-големи от нашия пазар, но съм много радостен да отбележа, че миналата година, в която имахме 750 000 пътници, потокът нарастна с цели 19%.

Това направи българския пазар един от най-сериозно развилите в целия източноевропейски регион“

Чуйте цялото интервю с Александър Толвет във видеото.

 

fallback
fallback