fallback

Microsoft и Adobe Systems се обединиха в сферата на маркетинга и рекламата

Партньорството се базира на сделка, сключена още миналата есен между двете компании

21.03.2017 | 16:23 Автор: Луиза Божинова

Microsoft и Adobe Systems обединяват сили, за да направят софтуерните си продукти за маркетинг и продажби по-конкурентни на предложенията на Salesforce.com и Oracle Corp., обявиха двете компании, цитирани от Ройтерс.

По време на годишната конференция на Adobe компанията заяви, че ще работи с Microsoft за създаването на възможност за споделяне на данни между маркетинговия софтуерен пакет на Adobe, който тя преименува на Experience Cloud, и софтуера за продажби на Microsoft, наречен Dynamics. Всичко това ще помогне на софтуерните системи да работят безпроблемно заедно. 

"Това ще позволи на клиентите да отидат отвъд сегашните софтуерни системи“, коментира Скот Гутри, изпълнителен вицепрезидент на подразделението за облачни и корпоративни услуги в Microsoft.

За Adobe, която е позната сред потребителите предимно със своите софтуерни предложения Photoshop и Acrobat PDF, това партньорство се базира на сделка, която тя сключи с Microsoft още миналата есен за използването на облачната система Azure.

Продължението на статията прочетете тук!

fallback
Още от Техно
fallback