fallback

Технологиите все така дават светлото бъдеще на брандовете

Том Адамс от FutureBrand представи оптимистично бъдеще, подкрепено от технологиите на Ceeds By Webit в София

23.04.2015 | 21:21

Маркетолози от цял свят приемат по-потребителски ориентирани стратегии.

Стремежът на брандовете да създават адекватни и смислени отношения с клиентите си никога не е бил по-голям.

Но дълги години нямаше как да го постигнат.

В момента маркетолозите са впрегнали всички усилия към задоволяване на клиента и в това отношение както винаги им помагат постиженията на технологиите.

 

В последните 100г. технологиите са подкрепяли брандовете

Още по темата

По-бързо ще успеят тези брандове, които използват повече технологиите, каза Том Адамс, главен анализатор на FutureBrands в ексклузивен коментар за bgonair.bg.

„Брандовете трябва да използват силата на технологиите, за да могат повече хора и места по света да получат достъп до ползите, които брандовете носят“, каза Том Адамс.

В изложението си по време на технологичния форум в София, Ceeds by Webit в София Том Адамс проследи как технологиите са променили света, благодарение на водещи брандове, които са дали на потребителите достъп до ползите, които изобретенията им носят.

 

Как технологиите стигнаха до хората

Още по темата

Адамс припомни как техническите иновации от началото на 20в. като двигателя с вътрешно горене, хладилника, трансатлантическото пътуване, електричеството бяха дадени на потребителите от компании като GE, Bell, Ford, които направиха масови нещата, които хората нямаха.

По същия начин през 80-те в живота на хората влязоха много продукти, които днес приемаме за даденост като дигитално видео, интерактивни игри и вятърни ферми.

„Чудя се дали Apple, Samsung, Sony не демократизираха технологичните новости така, че да можем да ги ползваме.

Да, тези компании и брандове промениха тези изобретения в иновации“, каза Адамс.

Брандовете демократизираха и либерализираха технологиите, смята анализаторът.

 

Кои са новите дигитални трансформационни трендове?

И днес технологията променя бизнес моделите от ритейла до такситата.

Например безплатните видеоразговори, които Skype предоставя направиха революция в комуникациите.

 

Ние ще победим!

Още по темата

Адамс даде оптимистична прогноза за бъдещето.

Според него личните данни, които сега всички компании съсредоточено събират, ще се управляват от гражданите, а не от корпорации и правителства.

„Ще купуваме и ползваме неща, които няма да ни карат да правим компромис с пари, цени и удоволствие. Ще караме бързи спортни коли без компромис“ с високите им въглеродни емисии, защото ще щадят повече околната среда, казва Адамс.

„Тези брандове, които ще станат мейнстрийм, са движени от технологиите.

Вие ги знаете, защото ги ползвате.

Те обаче са още ниша.

След 35г. ще бъдат мейнстрийм, както електрическата крушка преди 100г“.

Чуйте краткия коментар на Том Адамс, който ни даде въпреки риска да си изтърве обратния полет за Лондон:

 

Том Адамс е бранд анализатор с международен опит.

 

Съосновател и управляващ директор на агенция Mook, работил с водещи компании като BBC, MTV Networks, Nike, Sony PlayStation, Unilever.

Базираната в Лондон консултантска компания FutureBrand Ltd, основана e основана през 1991 и днес има офиси в 16 страни по света - САЩ, както и в Азия, Европа и Латинска Америка.

Част е от групата компании Interpublic, листната в Ню Йорк

 

Четете още технологични новини и следете анализите и коментарите за технологични компании от Bloomberg TV.

 

 

 

fallback
Още от Техно
fallback