Електронен ПИН код за всички дебитни и кредитни карти от Fibank

За всички издадени нови дебитни и кредитни карти на банката, ПИН кодът се получава изцяло електронно с няколко лесни стъпки

07.04.2025 • 10:41 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger
Предоставянето на хартиен носител на ПИН кода за всички клиенти на ПИБ се преустановява.
Предоставянето на хартиен носител на ПИН кода за всички клиенти на ПИБ се преустановява.

Fibank (Първа инвестиционна банка) стартира новата функционалност „е-ПИН“, част от дългосрочната инициатива на банката за дигитализация на продуктите и услугите. Чрез нея предоставянето на хартиен носител на ПИН кода за всички клиенти на ПИБ се преустановява.

Клиентите на Fibank имат възможност да получат ПИН кода за своите новоиздадени банкови карти през мобилното приложение My Fibank или ако не са ползватели на онлайн банкирането, чрез SMS на кратък номер 10800.

В случай че клиентът няма регистрация в My Fibank, следва да изпрати уникален идентификационен код със SMS съобщение на кратък номер 10800. Кодът е посочен в бланката, с която се получава картата, под самата пластика.

Срокът за изпращане на идентификационния код е 60 календарни дни, считано от датата на получаване на картата. Ако не бъде спазен този срок, получаването на ПИН ще бъде достъпно през My Fibank или с преиздаване на картата по искане на титуляря на сметката. Получаването на ПИН със SMS е приложимо само за номера, обслужвани от български мобилни оператори.

Електронният ПИН е поредната стъпка към осигуряване на удобство, бързина и сигурност за клиентите на Fibank, както и за утвърждаването й като лидер в модерните финансови решения и устойчивото развитие.


  • Последни
  • Четени
Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички