TikTok е сред най-популярните съвременни инструменти за реклама.
Александър Влог е един от най-популярните кулинарни инфлуенсъри у нас. Видеата му в TikTok имат над 6 млн. харесвания. А партньорствата му с ресторантите, които рекламира са основния му доход.
"TikTok не е платформата от преди 4 години, която показва само скечове и танци. Тя може да даде полезно съдържание и да помогне на хората", каза Александър Влог.
Спирането на социалната платформа в САЩ автоматично ще доведе до дестабилизация на бизнеса там.
"Това са оттегляне на 150 млн. активни потребители на месец, което ще доведе до огромно преразпределяне на план и бюджети. Известно време ще има хаос, но това ще се отрази само на американския пазар. За момента в България няма опасност да се наруши нещо", убеден е собственикът на дигитална маркетинг агенция Йордан Романов.
"Няма да забравя момента, в който влязох в залата и видях едно момче, което танцуваше не само с тялото си, а с лице, сърце, толкова много се впечатлих", сподели хореографът от Фолклорен танцов клуб "Граовци" Василена Кръстева.
Благодарение на TikTok Дани и Веси разгръщат бизнеса си. И стотици хора разбират за "Граовци".
"TikTok е платформата, която ни носи най-голям процент млади хора в залата, ние сме успели да изпълним нашата първоначална цел да запалим младото поколение към българските народни танци", казва Веси.
Според инфлуенсъра Венцислав Василев - Зико, спирането на TikTok в Америка ще се отрази най-вече на бързо придобили популярност хора от приложението.
"TikTok е наистина доста вреден заради това, че самият алгоритъм е така направен, че да пристрастява хората, но мисля, че едно забраняване на TikTok по никакъв начин няма да помогне, защото други приложение са направени на същия принцип", коментира Зико.
Вижте повече в репортажа на Алекс Христов.
Снимка: БГНЕС