Китайската NIO ще разшири присъствието си в Европа с две нови марки

Стратегията на китайския производител е ясна

25.05.2024 | 12:19 Редактор: Тодор Петров
Китайската NIO ще разшири присъствието си в Европа с две нови марки

Производителят на автомобили NIO от Китай ще разшири присъствието си в Европа и ще представи две нови марки на пазара, обяви главният изпълнителен директор и съосновател на компанията Уилям Ли при откриването на новия дом на NIO в Амстердам.

В Европа вече има 15 такива обекта, които не само представляват официалните точки за продажба на автомобили, но също така предлагат места за срещи, отворени за обществеността. 

Стратегията на китайския производител е да позиционира NIO на премиум ниво, като за това ще се залага на марката Onvo, чийто основен модел - L60, представлява SUV, сравним с Tesla Model Y.

Четете повече в automedia.investor.bg

Снимка: БГНЕС