fallback

Продажбите на Lenovo с най-слаб ръст от 6 тримесечия насам

Конкуренцията на пазара за смартфони се увеличава

07.11.2014 | 14:43 Автор: Велко Каменов

Ръстът в продажбите на китайския производител Lenovo се забави до 7% през третото тримесечие на 2014, предаде Bloomberg.

Въпреки че печалбата на компанията за същия период е отбелязала ръст от 19%, остават притесненията, че пазарът на смартфони се пренасища.

Най-големият удар по компанията е, че приходите ѝ от продажби в Китай падат.

За третотото тримесечие на 2014 спадът е бил 2%.

Китай е най-големият пазар на смартфони в света.

Приходите, които Lenovo получава от Европа за тримесечието обаче отбелязват ръст от 33%.

Изпълнителният директор на Lenovo Ян Юенцин заяви пред Bloomberg, че изобщо не се притеснява от забавянето на ръста в продажбите.

Ян казва, че двете големи придобивания, които компанията му успя да осъществи през октомври 2014, ще бъдат в основата на растежа на компанията в бъдеще.

Lenovo приключи сделките по придобиванията на Motorola Mobility от Google и подразделението на IBM за евтини сървъри.

Двете придобивания са на обща стойност от около 5 милиарда долара.

Вижте коментара във видеото.

 

fallback
Още от Техно
fallback