fallback

Край на чакането на отговор от HR отдела: Чат бот спестява 70% от комуникацията

Talk-a-bot навлиза и на българския пазар

19.03.2023 | 10:12 Автор: Елеонора Танева

На базата на опита ни с клиентите, забелязваме, че чат ботът може да намали въпросите до отдела по човешки ресурси със 70%. Това заяви директорът на Talk-a-bot Акуш Делиага пред Bloomberg TV Bulgaria.

"Компанията ни започна развитието си като доставчик на чат ботове. Пишехме софтуера, който автоматично отговаря на въпросите на клиентите. Целта и идеята ни е да отговарят на проблемите на хората. Дават съвети. Всичко, което се повтаря в комуникацията, ние го автоматизираме. Клиентското обслужване е голяма част от това. После се специализирахме във вътрешна комуникация за физическите работници", поясни Делиага.

Talk-a-bot предлага продукт на над 100 клиенти и около 100 хиляди работници.

"Имаме двама стратегически партньори. Единият е Rakuten Viber и другият е Microsoft. Имаме интеграция и с двамата във Viber и в Microsoft Teams… Ще излезем на пазари, където са силни тези компании. В България Viber има над 90% пазарен дял. Много, много популярна платформа е", коментира Акуш Делиага.

По думите му на българския пазар структурата е много благоприятна за компанията му, защото има много международни компании и заводи. В България компанията на Делиага също е намерила партньор, в момента са в предстартова фаза. 

"Решаваме над 50 различни ситуации. Това са прости неща като заявление за отпуска за физически служители, които работят нощна смяна. Те вероятно трябва да останат в офиса и сутринта, за да изчакат да дойде човекът от "Човешки ресурси"… Ние им даваме възможност да заявяват разни неща. Даваме им възможност да задават въпроси с прости чат послания“, обясни Делиага работата на Talk-a-bot.

Четете повече по темата в bloombergtv.bg.

fallback
Още от Техно
fallback