Как Pinterest надмина прогнозите за приходи

Резултатите на компанията показват, че рекламният ѝ бизнес остава устойчив

28.10.2022 | 13:00 Редактор: Ваня Кузманова
Как Pinterest надмина прогнозите за приходи

Pinterest надмина прогнозите за тримесечните си приходи, което прави компанията светъл лъч в иначе мрачния в момента сектор на социалните мрежи. Новината изпрати цената на акциите с 15% нагоре по време на следборсовата търговия, предава Ройтерс.

Спадът на рекламните бюджети поради невижданите от десетилетия нива на инфлацията засегна финансовите резултати на редица онлайн играчи – от Alphabet до Meta Platforms и Snap.

Но резултатите на Pinterest показват, че рекламният ѝ бизнес остава устойчив предвид цялостния спад в индустрията, а хората все още са ангажирани с платформата за споделяне на изображения в търсене на вдъхновение за дейности като обновяване на дома и готвене по рецепти.

Pinterest се завърна към ръст на броя на потребителите през периода юли-септември след три поредни тримесечия на спад. Месечно активните потребители са се увеличили с 2,8% до 445 млн., над прогнозата на FactSet за 437,4 млн.

Част от растежа е подхранван от актуализацията на iOS 16 през септември, коментира главният финансов директор Тод Моргенфелд пред анализатори.

Той допълва, че устойчивостта на рекламните продажби се дължи на факта, че голяма част от рекламите в Pinterest идват от електронна търговия и потребителски стоки.

"Това, което засегна Pinterest преди (по време на пандемията), ѝ помага сега", посочва Д.А. Дейвидсън, анализатор от Thomas Forte, визирайки фокуса на компанията върху онлайн продажбите и потребителските продукти.

Повече по темата четете в Investor.bg 

Снимка: Pixabay