Meta с нови правилата за влизане във виртуалната реалност

Целта е повече хора да се присъединят към нейната визия за метавселената

08.07.2022 | 10:22 Редактор: Жаклина Иванова
Meta с нови правилата за влизане във виртуалната реалност

Meta Platforms Inc. промени правилата си за влизане в своите очила за виртуална реалност, като заяви, че има за цел да предостави повече възможности на хората да се присъединят към нейната визия за метавселената.

От следващия месец потребителите вече няма да се нуждаят от акаунт във Facebook, за да използват устройствата за виртуална реалност на компанията, заяви Meta - правило, което потребителите и потенциалните клиенти разкритикуваха. Необходимостта да се създаде акаунт във Facebook, за да се използва хардуерът за VR игри, би могла да възпре хората, които не желаят да се присъединят към социалната мрежа.

Това би могло да доведе и до конфликт с родители, които нямат нищо против децата им да се занимават с VR, но не искат да ги включват в социалните мрежи, пише The Wall Street Journal.

Сега новите и съществуващите потребители ще трябва да създадат акаунт в Meta и социален профил в Meta Horizon, за да използват своите VR устройства. Хората, които в момента използват по-стар акаунт в Oculus, трябва да преминат към акаунт в Meta и профил в Horizon до януари.

Главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг се стреми компанията му да изгради следващото поколение интернет, известно като метавселена. Това се превърна в толкова голям фокус, че в края на октомври Facebook промени името си на Meta и премахна марката Oculus от своите VR продукти, като например слушалките Quest 2.

В нейната визия за новия виртуален свят хората ще взаимодействат помежду си като аватари и ще работят, пазаруват и ще правят много от това, което правят в реалния свят, в нова дигитална вселена.

"Новите Meta акаунти "ще дадат на всеки по-голям избор за това как да се появи в метавселената", каза Зукърбърг в публикация във Facebook.

Четете повече по темата в investor.bg.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК