Meta заложи на бъдещето - пуска 3D реклами в метавселената

Потребителите на Facebook и Instagram могат да взаимодействат с изображенията

25.03.2022 | 09:34 Редактор: Жаклина Иванова
Meta заложи на бъдещето - пуска 3D реклами в метавселената

Meta Platforms ще улесни брандовете да предлагат 3D реклами във Facebook и Instagram, като за целта си партнира с технологична фирма за електронна търговия, предава Ройтерс.

Интеграцията с VNTANA ще позволи на марките да качват 3D модели на техните продукти в социалните мрежи и лесно да ги превръщат в реклами, обяви VNTANA в съобщение до медиите.

Ходът е стъпка към рекламата в метавселената, твърди главният изпълнителен директор Ашли Каудър VNTANA, визирайки футуристичната идея за колекция от виртуални светове, които могат да бъдат достъпни чрез различни устройства като очила.

Meta заложи бъдещето си на изграждането на метавселената, която, според нея, може да отнеме до десетилетие, за да бъде реализирана.

Междувременно, марките в индустрията за красота, мода и мебели работят за преминаване от 2D към 3D представяне на своите продукти.

Според Краудър метавселената е цял свят от възможности, "който започва с правилните 3D модели на продуктите".

Потребителите на Facebook и Instagram, които виждат 3D реклами, докато браузват на настолен компютър или телефон, могат да взаимодействат с изображение на дамска чанта например, и да местят елемента наоколо, така че да го видят от всички страни.

Четете повече по темата в investor.bg.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК