А1 е "Любима марка" на българите в сферата на "Телекомуникации и интернет"

За телекома са гласували общо 5541 души

08.07.2021 | 12:17 Редактор: Тодор Петров
А1 е

А1 е най-предпочитаната компания сред българските потребители в категория "Телекомуникации и интернет". Това показва онлайн гласуването в анкетата "Любима марка на българския потребител". Класацията се формира на базата на гласове, подадени от посетители на сайта mylovemarks.eu в три отделни кръга. 

Над 43 000 души дадоха своя глас за предпочитаните от тях брандове в потребителската класация за 2021 г., като в първия етап гласоподавателите бяха близо 8000, във втори – над 20 000, а в трети етап гласувалите са над 17 000. Финалното класиране поставя А1 на първо място. За телекома са гласували общо 5541 души или 32 процента от всички, включили се в третия финален етап на гласуването.

Миглена Узунова-Цекова, старши директор „Човешки ресурси“ и член на Лидерския екип на А1, коментира при получаване на наградата

За мен е изключителна чест да приема това отличие, което е знак, че А1 печели доверието на потребителите в нашия толкова динамичен и конкурентен сектор за трета поредна година. Вярвам, че иновациите, създавани от колегите, с които улесняваме дигитализацията на бизнеса и потребителите, водят до качествено подобряване на начина на живот на хората и повишаване на ефективността на компаниите. Уверена съм, че притегателната сила на бранда на А1, в съчетание с всички усилия, които полагаме да създаваме благоприятна и мотивираща иновациите работна среда за нашите служители, ще ни помогнат за това да продължаваме напред все по-добри и по-успешни. Силният бранд на А1 е отговорност на всички наши близо 4000 служители и затова им благодаря и посвещавам това отличие на всеки един от тях. 

По време на церемонията Христо Вълков, старши мениджър „Управление на бранда“ на А1 България, бе удостоен и с наградата „Бранд мениджър на годината“.

По-рано тази година А1 спечели приза „Компания на годината“ в категория „Телекомуникации“ заради цялостното си отговорно поведение през 2020 година, мащабната дигитална солидарност и дарителски инициативи, и не на последно място – стартът на първата истинска мрежа от пето поколение в страната. Конкурсът „Компания на годината“ се проведе в периода май - юли 2021 г., а всяка кандидатура беше разгледана и оценена по предварително обявени критерии от международно жури.

Сред силна конкуренция с 84 проекта на 30 вътрешни отдели и ПР агенции, състезаващи се в 17 категории, комуникационните кампании на А1 бяха отличени и от конкурса, оценяващ постиженията на комуникационната общност в България - ПР Приз 2021 „Комуникациите са ни в природата“, организиран от най-старата ПР браншова организация у нас – Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Постиженията на А1 в сферата на корпоративните комуникации бяха оценени най-високо от журито в категориите „Вътрешни комуникации“, „Най-добро използване на социалните мрежи“, както и „Инфлуенсър маркетинг“. Престижните втори места пък са в категориите „Корпоративна социална отговорност“, „Корпоративна комуникационна компания“ и „Комуникация на промените“.

А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова и сателитна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения на над 4,8 милиона клиенти. През 2020 г. A1 България отчита приходи от 513,8 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 192,4 млн. евро.

A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 27 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия. Приходите на A1 Group за 2020 година са 4,55 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,58 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК