Промяната в политиката на личните данни на Apple ще окаже влияние на всички социални мрежи. Това заяви пред телевизия Bloomberg главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов.
Snap и Unity Software вече са предупредили, че новите правила ще засегнат сериозно приходите им от реклама.
"Разработчиците на приложения и други играчи в индустрията понастоящем често използват идентификатора на Apple за рекламодатели (IDFA), който е уникален низ от букви и цифри на всяко устройство на Apple. Но след като се актуализира политиката по поверителността, производителите на приложения ще бъдат принудени да поискат разрешение за достъп до IDFA на потребителя чрез подкана. Значителна част от потребителите се очаква да кажат "не", което пък се очаква да направи целенасочената реклама по-малко ефективнa", обясни Попов.Вижте повече по темата в bloombergtv.bg.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове:
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?
Кейти Пери и Трюдо с първи общи кадри в Instagram
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Кога ще се случи следващото лунно затъмнение
Метеорният поток Геминиди ще достигне своя връх в нощта на 14 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Вдигат учителските заплати с 10 процента
Николай Младенов ще управлява изпълнителния комитет за Газа
Зверско убийство на сина на зам.-кмета на Харков във Виена
Тарикати продават стартови пакети евро от по 20 лева за 50
Мъж е в кома след тежък побой пред магазин
Кадър на деня за 8 декември
Новата доктрина на Тръмп го потвърждава - Европа е сама
Google ще представи първите AI очила с Gemini през 2026 г.
Ще се докажат ли хуманоидните роботи в реална производствена среда извън тестовете