Audi отвори първия в света дигитален шоурум, наречен Audi City. Той се намира в сърцето на Лондон и позволява на клиентите да разгледат в детайли всеки продукт от портфолиото на компанията.
Автомобилите са представени в пълноразмерен 3D вид, но за разлика от физическите им еквиваленти, не заемат никакво място. Именно това прави съоръжения от такъв тип изключително ефективни, тъй като могат да бъдат изградени в най-натоварените централни части на големите градове, без това да е свързано с поддръжката на голяма площ.
“Audi City комбинира най-доброто от два смята – дигиталната продуктова презентация и личния контакт с търговеца”, заяви Петер Шварценбауер, член на Борда на директорите на Audi AG, отговарящ за маркетинга и продажбите. “Новият търговски модел подобрява връзката ни с клиентите и ни приближава до тях чисто георгафски.”, допълва още той.