fallback

Знаков избор

Opel Insignia 2.0 Turbo 4х4 е перфектен за клиенти, които искат OPC, но без неговата натрапчивост.

09.04.2012 | 17:15

Няма нищо по-хубаво от това човек да направи правилния избор и нищо по-трудно от това да го открие. Opel Insignia предлага немалко възможности в тази посока, независимо дали става въпрос за варианти, двигатели, модификации или козметични изпълнения. Ако говорим за Insignia седан, оборудвана с 2.0-литров турбо двигател с 250 кс и 4х4 задвижване, изникващите въпроси са много, но могат да бъдат сведени до един – защо?

Защото концепцията за четирицилиндров двигател с турбокомпресор е устояла на ерозията на времето и 250 кс са предостатъчни за всичко. В комбинация с четири задвижващи колела, Insignia се превръща и в идеално теглещо средство. Но не това е главната идея на Opel.

Смисълът на точно тази модификация е в сдържаността, която липсва в топ версията OPC. Под капака има 250 кс, но никой никога няма да разбере това, освен ако не се порови в каталозите на Opel или не се усъмни в емблемата Turbo на задния капак. Печелите сигурност, отлично сцепление, гъвкавост, удоволствие зад волана, но губите ниския разход на дизеловите двигатели. Двулитровият дизел със 163 кс впрочем, се превръща в доста голям конкурент на бензиновата конфигурация. Той също се предлага с 4х4, мощността му е абсолютно удовлетворяваща, а разходът значително по-малък.

А истината може би е съвсем друга. Дизелът не е способен да даде това вътрешно удовлетворение, че се намирате в най-мощната 4-цилиндрова Insignia. И това да е известно само на вас.

 

Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4

4-цилиндров бензинов двигател с турбо 1998 куб. см работен обем 250 конски сили максимална мощност 400 Нм макс. въртящ момент 250 км/ч максимална скорост 7.5 секунди от 0 до 100 км/ч 8.5 литра среден разход на 100 км 199 г/м емисии СО2
fallback
Още от Техно
fallback