През ноември 2011 AdMob е имала 8 млрд. искания за реклама, идващи от таблетите, което представлява 700% ръст спрямо декември миналата година, пише Techcrunch.
Google придоби компанията за мобилна реклама AdMob за 750 млн. долара в края на 2009. Сделката позволи на Google, чийто софтуер Android все повече се използва за смартфони като Droid на Motorola, да навлезе още по-навътре в бързорастящия пазар на мобилни телефони, които ползват интернет.
AdMob произвежда технология за показване на реклами на екраните на мобилните телефони и за проследяване на представянето на тези реклами. Компанията контролира около една трета от пазара на публикуване на реклами в мобилни приложения и уебстраници.
Преди няколко седмици онлайн гигантът представи и редица нови формати за таблетна реклама, включително начини за интерактивно взаимодействие с рекламиран продукт, както и рекламни формати, свързани с локацията на потребителя.