Кризата, причинена от коронавируса, взе първата си жертва сред автомобилните марки. Това е брандът Datsun, който е собственост на японския производител Nissan и беше възстановен през 2013 г., съобщава Reuters.
Тази стратегия трябва да помогне на компанията да излезе от кризата, като в същото време запази присъствието на Nissan на основните му пазари – Китай и САЩ.
С оптимизацията е натоварен старшият вицепрезидент на японския производител Дзюн Секи. Той и екипът му разглеждат всички възможности за намаляване на производството, като това няма да засегне единствено заводите в Китай. Не се планира и пълно закриване на предприятия, но ще бъде изкоренена практиката за продажба на автомобили с огромни отстъпки.
Цялата статия четете на AutoMedia.bg.
Снимка: Bloomberg/Dimas Ardian
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Подписахме екшън план за три нови моста над Дунав
Четирима са убити от армията на САЩ при нов удар срещу корабче заради наркотрафик
Израел е допуснат на "Евровизия" догодина, 4 страни ще бойкотират конкурса
ПП-ДБ ще внесат вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Национално проучване проследява пътя на пациента с рак на белия дроб в България
Баланит на Зун – упорито възпаление на главичката на пениса
Защо сексът повишава имунитета?
Как влияе захарта на зъбите ни?
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Мощни бури в едното полукълбо генерират перести облаци в другото
Antares събра $96 млн. за разработване на ядрени реактори за Земята и Космоса
Междузвездната комета 3I/ATLAS е покрита с криовулкани?
Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Днес отбелязваме Международния ден на доброволеца
Времето във Варна на 5 декември 2025
Огнеборците потушиха 31 пожара през последното денонощие
Икономическата тежест на едно заболяване
Warner Bros. Discovery и Netflix започват ексклузивни преговори за сделка
Акциите на "китайската Nvidia" поскъпнаха с над 400% след IPO-то ѝ за 1,1 млрд. долара
Русия изглежда пак създаде фалшиви надежди, че е готова да спре войната